czwartek, 23 lutego 2017

Dziękuję....

Wczoraj byłam na umówionym wcześniej spotkaniu w sprawie Starszej. Mając świadomość własnej bezsilności poleciłam się modlitwie wielu osób. Sama zresztą oddałam Starszą i jej sprawy Panu Bogu bo sama nic już nie potrafię zrobić. Jestem narzędziem w Jego ręku ... byłam od początku i pozostanę do końca... ale nie jestem w stanie sama przeskoczyć wielu przeszkód. 
Spotkałam się z wielką życzliwością...
Zostałam zapewniona o dobrej woli...
Jak na skrzydłach poleciałam zapisać się na kolejne badania i orzeczenia jakie Starszej trzeba pozałatwiać.... 
wiem, że to dopiero pierwszy krok i nie nastawiam się na drogę prostą, łatwą i przyjemną  bo z doświadczenia wiem, że nigdy taka nie jest.  
Ale jestem silniejsza więc łatwiej mi się idzie 
Dzięki Wam 
Waszemu wsparciu modlitewnemu i życzliwym myślom tych niewierzących... 
Dziękuję Wam wszystkim i polecam się jeszcze w najbliższej przyszłości...:)
Obiecuję także wzajemność... dawajcie tylko znać...
 

17 komentarzy:

  1. Trzeba byc dobrej mysli. Oby dziewczyna trafila na naprawde dobrego i zaangazowanego doradce, a nie na kogos, komu wydaje sie tylko, ze dobrze pracuje. :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dobrze czytać u Ciebie dobre wieści, kochana Emko! Ciesze się, że pojawiło sie światełko w tunelu. Niech trwa!:-))***

    OdpowiedzUsuń
  3. Na końcu wszystko będzie OK. Jeżeli nie jest, znaczy, że to jeszcze nie koniec. Trzymam, wspieram. Myślę ciepło❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Wsparcie i modlitwa dają dużo, każdy problem ma wtedy jaśniejsze barwy. Bądź dzielna Moniko, pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  5. To dobra wiadomość...zawsze o Was wspomnę, komu trzeba:)tyle nas z Tobą , wysłucha:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się dniem wczorajszym.Obiecuję systematyczną modlitwę, w czasie różańca, będę polecała Pani sprawy.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieki, że napisałaś. Tak, to jest nieocenione wsparcie ;)
    Ucałowania dla wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  8. Emko, co prawda ostatnio mam trochę napięty okres, ale cały czas pamiętam o Tobie. Wierzę, że w końcowym efekcie wybierzecie dla starszej jak najlepszą ścieżkę edukacyjną. Pozdrawiam i wspieram modlitwą

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę pamiętać w modlitwach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia dla Was, Emuś. :*

    OdpowiedzUsuń
  11. cieszę się, że coś idzie do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super :) Cieszę się bardzo z Tobą :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. uśmiechy i zyczliwe mysli zostawiam...
    A>

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam kciuki, wzdycham do Wszechwiedzącego.
    Przytulam myślami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przytulam, jak zawsze :*:) Niech Was Bóg prowadzi, on to zrobi najlepiej...

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak na wszelki wypadek slę serdeczności ;)

    OdpowiedzUsuń